dimarts, 20 de setembre del 2011


“NOMÉS ESTIC JUGANT”
                        Quan estic a l’habitació construint amb els blocs i els encaixos,
si us plau no digueu Només “estic Jugant“.
Ja que, veus, estic aprenent mentre jugo sobre equilibri.
Puc ser un arquitecte algun dia.

Quan m’estic disfressant, posant la taula,
preocupant-me per les nines,
no pensis que Només “estic Jugant.
Puc ser una mare o un pare algun dia.

Quan em veus fins als colzes de pintura,
o pintant amb un pinzell, o fent fang,
si us plau no em deixis sentir: “Només està Jugant“.
Ja que, veus, estic aprenent mentre jugo.
Podria ser un mestre algun dia.

Quan em vegis engrescat en un trencaclosques,
si us plau no pensis que malgasto el temps en el “joc“,
pensa, que estic aprenent mentre jugo.
 Estic aprenent a solucionar problemes i concentrar-me.
Puc ser empresari algun dia.

                                        Quan em veus cuinant o tastant menjars,
si us plau no pensis queperquè en gaudeixo, és “Només Joc.”
Estic aprenent a seguir receptes i veure diferències.
Puc ser un cuiner algun dia.


                              Quan em veus aprenent saltar, a dirigir i moure el meu cos,
 si us plau no diguis que Només “estic Jugant“.
Ja que, veus, estic aprenent mentre jugo.
Estic aprenent com treballa el meu cos.
Puc ser un doctor, infermera, infermer, o atleta algun dia.


                                     Quan em preguntis el que he fet a l’escola avui,
i et digui, “jo només he jugat".
Si us plau no em malentenguis.
Ja que, veus, estic aprenent mentre jugo.
Estic aprenent a gaudir i a tenir èxit en el meu treball.
M’estic preparant pel demà.

Avui, sóc un nen i la meva feina és el joc.
Anita Wadley

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada